شوخی شوخی با قرآن هم شوخی

سلام دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه و همیشه درپناه حق تعالی سرخوش و سالم باشید

دیروز از چندین نفر یک اس ام اس دریافت کردم که معادلش توی آفلاین هام هم بود و اونقدر خون منو به جوش آورد که نتونستم چیزی در بارش نگم.
من شرمم
میشه اونو بنویسم ولی طی پیشنهاداتی که از آقای فخری دریافت کردم و تنی چند از دوستان دیگه که گفتن عین لفض رو نیار منم حدودش رو میگم که بفهمین قضیه از چه قراره :
عده ای از افراد ناآگاه یا شایدم دشمنان دولت و نظام و قرآن اومدن به اسم انزجار از دولت کنونی (حالا شاید هم واسه خنده) الفاضی رو به اسم آیاتی از قرآن به کار بردن و توی اون الفاض به آقای احمدی نژاد رییس جمهور کنونی توهین کرد که با این کارشون به دولت و رییس جمهور که توهین کردن هیچ به
قرآن هم توهین کردن.
آخه برادر من، خواهر من این چه حرفیه که شما میزنی. مگه شما نعوذ بالله به قرآن اعتقاد نداری؟ مگه دین و ایمان نداری؟ اگر شما اینو درستش کردی که وای به حالت اگر هم از کسی دریافت کردی و شنیدی که وای به حال اون کسی که بهت گفته، شما دیگه اینو تکرارش نکن. اگر کسی بیاد به خانواده‏ی یه آدم لامذهب توهین بکنه اون شخص آروم نمی شینه چه برسه به ما که مسلمانیم و چه چیزی بعد از خدا بالاتر از سخن خدا؟ آیا به نظر شما کار درستیه که اجازه بدیم افرادی بیان و با قرآن ما شوخی کنن؟ اگر چنینه پس وای بر ما. حالا گیرم که کسی از این دولت ناراضی باشه ( کم نیستن چنین افرادی که خدمات رو نادیده گرفته و فقط به اشتباهات چسبیدن) آیا درسته که بیاد و اینجوری توسط قرآن انزجار خودش رو از دولت خدمتگذار بیان کنه؟ حتی اگر بگیم که کسی می خواسته برای شوخی و خنده این کار رو بکنه بازم وای به حال اون شخص و ما. هزار راه بهتر و شرعی و درست هست برای خندیدن و خنداندن. نه شوخی با قرآن. من دیگه نمیدونم چی بگم. هرکسی با من موافقه بگه و هرکسی هم مخالفه بگه و دلیلش رو هم بگه. فقط خواهشا منطقی باشه. من بیشتر از این نمیدونم چی بگم. قضاوت به عهده شما.

تا بعد یا علی و اولادش





سفارش تبلیغ
صبا ویژن