بسیجی یا بسیجی نما؟

سلام دوستان عزیز

امیدوارم حالتون خوب باشه

چند روز پیش یه ایمیل از خبرگزاری پیشوانیوز بهم رسید که خون من رو به جوش آورد. راستش می خواستم متن ایمیل رو بذارم ولی شرمم شد. به خاطر همین گذاشتمش توی یه فایل ورد. هرکس خواست دانلود کنه و بخونه.                    دانلود با حجم 34 کیلو بایت

و اما چرا خون منو به جوش آورد؟ چون تو اون مطلب به اشتباه بسیجی نما رو بسیجی و مامور نما رو مامور خطاب کرده و بهشون نسبت بد داده. حالا اگر مطلبش رو خوندید متوجه میشید که من چی میگم.

و اما حرف من در اینجا اینه که اون افرادی که به اسم بسیجی و مامور هر غلطی می خوان می کنن نه بسیجی هستن و نه مامور. بلکه گرگهایی هستن که برای رسیدن به مقاصد شوم خود به لباس میش در اومدن و هر غلطی می خوان می کنن و چه بسا در پشت پرده دست دشمنان ما هم در کار باشه. می گن به یه عالمی گفتن فلان آخوندی دزدی کرده، اون عالم بزرگوار هم با نارحتی گفتند نگویید فلان آخوندی دزدی کرده بگویید فلان دزدی در لباس آخوندی دزدی کرده. و واقعا هم همینه. حالا چرا اکثریت مردم چشم و گوششون رو بستن و هرچی از دهن هرکس در اومد هرجا می شینن می گن نمی دونم. خدا عقل بده. به هر حال دوستان عزیز از خدا بخواهیم که چشم و گوش هممون رو باز کنه تا فریب این جور چیزها و این جور افرادی را نخوریم و بتونیم دوست رو از دشمن تشخیص بدیم.

تا بعد یا علی و اولادش





سفارش تبلیغ
صبا ویژن